Nog 39 dagen - Reisverslag uit Brasschaat, België van Tineke - WaarBenJij.nu Nog 39 dagen - Reisverslag uit Brasschaat, België van Tineke - WaarBenJij.nu

Nog 39 dagen

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

22 November 2006 | België, Brasschaat

Hey,

Het is bijna zo ver. Nog 39 dagen en ik vertrek voor 83 dagen naar Ghana. Ofwel Van 1 januari 2007 tot 24 maart 2007.

Momenteel zijn we nog veel voorbereidingen aan het doen. We zijn aan het proberen een container te versturen met materialen die we verzameld hebben.
Verder ga ik ook mijn eindwerk linken aan deze buitenlandse stage. Ik ga samen met sally een materialenkoffer maken. Deze nemen we dan mee naar daar om daar met hun deze spelen te doen.
Van ghana uit nemen we dan ook materialen mee in een koffer. Deze dient dan om aan de kinderen hier in de scholen iets te laten ontdekken van ghana.

Ik heb op dit moment al ingespoten tegen alle ziektes. En moet vanaf volgende week mijn malaria pillen beginnen te testen. Ben eens benieuwd of ik geen neveneffecten ga hebben.

Straks nog een vergadering voor de stand van zaken.

tineke

  • 22 November 2006 - 18:57

    Bie:

    Hopelijk krijg je vaak de kans om een nieuwtje op je weblog te zetten, want dit soort dingen lees ik graag...
    Veel voorbereidplezier (niet te veel stress!) en alvast een goede reis gewenst!
    x
    Bie

  • 24 November 2006 - 21:52

    Sara:

    hey!!! voor containers verzenden moet je bij mij zijn hé!! en voor de rest: doet da goe, ik ben jaloers op u!!!!!

    Dikke kus van Sara

  • 30 November 2006 - 20:20

    Sara:

    en we komen af! feestje! ik heb er al superveel zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brasschaat

Tineke

Actief sinds 27 Aug. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 18752

Voorgaande reizen:

01 Januari 2007 - 22 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: