nog 23 dagen - Reisverslag uit Brasschaat, België van Tineke - WaarBenJij.nu nog 23 dagen - Reisverslag uit Brasschaat, België van Tineke - WaarBenJij.nu

nog 23 dagen

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

08 December 2006 | België, Brasschaat

hey,

Hier ben ik weer.Ondertussen is er al zeer veel gebeurd. Hanne, sara en kim hebben besloten dat ze naar ghana komen. Meiden dit is supper !!
De container is vastgelegd. Hij vertrekt 25 december en komt 13 januari aan.

Voor de rest ben ik klaar met al mijn spuiten en tralalaaa. Alleen moet ik nog een paar keer naar de tandarts om mijn gaatjes te dichten. Zodat ik zonder problemen daar drie maand kan verblijven.Maar de afspraken liggen al vast.

Mijn ticket ben ik gaan betalen. Ik heb het hier thuis liggen. Dat lijkt zo officieel. We komen ook twee dagen vroeger naar huis dan gepland. Dus het is den 22ste maart geworden ipv den 24ste.

Verder ben ik nu mijn kleren bij elkaar aan het leggen, aan het opschrijven wat ik zeker niet mag vergeten. Want ik ga zeker dingen vergeten. En je kan het er niet even gaan kopen zoals hier. Zo moet je denken aan: nagelschaartje, zakdoeken, ... .

Nu moet ik er nog van profiteren om men vrienden en familie en mijn liefje nog te zien. Mijn familie heb ik zo goed als allemaal nog gezien op het sint feestje. Maar op 23dec geef ik nog een drink waar ze ook naar toe mogen komen.

Verder hebben we beslist om met nieuwjaar toch nog een feestje te doen. Jipiee. En dan enkele uurtjes later ben ik weg.

  • 09 December 2006 - 09:06

    Hanne:

    Jaaaaaaaaaaa! Onze tickets zijn onderweg met de post!!!! Eindelijk. het heeft lang geduurd, maar Tineke, we komen... nu ist zeker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brasschaat

Tineke

Actief sinds 27 Aug. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 18751

Voorgaande reizen:

01 Januari 2007 - 22 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: