... - Reisverslag uit Brasschaat, België van Tineke - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit Brasschaat, België van Tineke - WaarBenJij.nu

...

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

27 December 2006 | België, Brasschaat

We zijn er geraakt, heb net mijn zak ingeladen. Moet nog een muskiete net gaan kopen en het laatste bij de apotheker en ben klaar.

Vorige zaterdag was er den drink, waar jullie waarschijnlijk iets zijn komen drinken. Menskens het was fijn !! Leuk om sommige nog eens te zien, andere die zien ik al wat meer e.

We hadden vorige week woensdag onze container ingeladen zodat deze de 25ste kon vertrekken. Nu blijkt gisteren dat de kaaie onze container niet op den boot heeft gezet. Een dikke AWOE voor de kaaie. Maar mijn allerliefste mama is haar best nog aant doen om alles inorde te krijgen. Anders komt hij aan op den 24ste januari. Dan ligt ons poepke al open van de ruwe toiletpapier, want den zachte zit in de container.

De volgende keer als jullie iets van mij horen, zit ik in het verre warme Ghana

  • 27 December 2006 - 13:41

    )€$$!çà:

    Ey, mied
    ik wens u suuuper veel plezier in den Afrik zene.
    Geef er nog maar een lap op voor nieuwjaar.
    En als ik kan zet ik af en toe wel is iets op dees ding voor u!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brasschaat

Tineke

Actief sinds 27 Aug. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 18764

Voorgaande reizen:

01 Januari 2007 - 22 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: