aftellen is begonnen - Reisverslag uit Brasschaat, België van Tineke - WaarBenJij.nu aftellen is begonnen - Reisverslag uit Brasschaat, België van Tineke - WaarBenJij.nu

aftellen is begonnen

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

19 December 2006 | België, Brasschaat

Het zijn nog 13 dagen en ik zit op het vliegtuig richting Ghana.
Mijn spuiten zijn al lang klaar, ondanks de stijve armen vielen ze goed mee. De malaria pillen zijn ook al hun werk aan het doen. En nu hopen dat ik de reis heel doorsta.
Ondertussen heb ik ook via velen van jullie materialen en geld bij elkaar gesprokkeld. Waarvoor onze oprechte dank !!
Je zal geregeld iets te weten komen wat we met jullie centjes en materialen gedaan hebben.

Het eerste wat we met jullie centjes gedaan hebben is een grote container besteld die de materialen naar Ghana brengt. Morgen wordt deze ingeladen en dit weekend wordt hij verstuurd.
Als dit achter de rug is, heb ik nog andere belangrijke dingen te doen.
Ik zal jullie er enkele voorbeelden van geven:
- mijn bagage inladen
- familiebezoeken doen
- wout nog verwennen
- …

En als laatste genieten van deze koudere dagen hier in ons belgie landje.

Groetjes

  • 06 Januari 2007 - 22:11

    Peter:

    Knappe foto's van je aankomst, Succes .....

    Natte groeten uit Zoersel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brasschaat

Tineke

Actief sinds 27 Aug. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 18759

Voorgaande reizen:

01 Januari 2007 - 22 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: