nog iets kleins - Reisverslag uit Accra, Ghana van Tineke - WaarBenJij.nu nog iets kleins - Reisverslag uit Accra, Ghana van Tineke - WaarBenJij.nu

nog iets kleins

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

22 Januari 2007 | Ghana, Accra

ik probeer nog wat fotos te plaatsen, maar het duurt zeer lang, je kan ook meer lezen en kijken op ghanameisjes.wordpress.com

veel plezier

  • 23 Januari 2007 - 10:14

    Tsatsaboli Amavi:

    Tineke,Etisen? Heb net berichtjes gelezen.Klinkt fantastisch!!Ben onmiddelijk ticket gaan reserveren voor paasvakantie.Kijk er enorm naar uit om al jullie hard werk ginder van dichtbij te zien en terug onder de mensen van Kpando te vertoeven.Kan me alles zeer levendig voorstellen door je knappe verslaggeving.Voelt alsof ik er zelf terug ben en kan geuren en kleuren en warmte van mensen zo levendig voorstellen.Geef een dikke kus van me aan Franklin en VEEL SUCCES!!!Is knap wat jullie ginder doen. Ben benieuwd naar je foto met vlechtjes!TSATSABOLI Amavi Veerle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Actief sinds 27 Aug. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 18760

Voorgaande reizen:

01 Januari 2007 - 22 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: